X
Menu

Deschiderea coletului la livrare

Teox.ro

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

deschidere-colet

La Teox platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de Teox si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.teox.ro.

Cum functioneaza serviciul?

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de Retur Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

  •  In numerar, pentru sumele platite in numerar in magazin;
    Nota: In cazul clientilor persoane juridice, este necesara eliberarea unei chitante (in original, stampilata) de catre acestia, pentru a putea restitui suma in numerar (conform Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 3512/2008), in caz contrar suma va fi restituita prin banca;
  •  Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
  • Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).