Garantii si service

Toate bunurile comercializate de către teox.ro , beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei ȋn vigoare şi politicilor comerciale ale producătorului. Bunurile sunt noi, ȋn ambalajele originale şi provin de la producător.

Garanția standard pentru persoanele fizice este de 24 de luni de la data achiziției.

Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.

Ȋn cazul bunurilor vȃndute şi livrate de către teox.ro certificatele de garanţie sunt emise de către producător\ distribuitor.

Daca in urma preluarii  coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic,inclusiv lipsa  facturii ,a certificatului de garanţie  şi a declaratiei de conformitate trebuie semnalată  imediat (maxim 3 ore )pe adresa teox.suport.sesizari@gmail.com  de la recepţia mărfii,  doar  livrarea la cutii postale (easy box, fanbox..)   sau  livrarea ,prin firme de curierat,la adresa ,in care coletul nu beneficiaza de serviciul Deschidere la livrare.

Orice sesizare ulterioară,  nu va fi luată ȋn considerare.

La  www.teox.ro.platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat.

Serviciul Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe  www.teox.ro.

Acesta ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare.

Te sfatuim sa verifici coletul in momentul livrarii,inclusiv daca ai primit certificat de conformitate ,garantie si factura

Semneaza  doar dupa ce ai verificat vizual coletul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Orice reclamatie venita dupa semnarea AWB-ului este nula.

Coletele care beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare.  Inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului. Daca te confrunti cu un astfel de refuz, anunta-ne imediat sunand la numarul de telefon 0737701405 , refuza coletul  si trimite un mail la  teox.suport.sesizari@gmail.com  ,mentionand ca ti s-a refuzat verificarea.Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic),si daca sunt toate documentele atasate

NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic,nu regasesti  factura, garantia ,certificat de conformitate  poti refuza comanda.

Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul.

Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior,

dupa ce curierul a plecat de la destinatie  Procesul verbal nu mai poate fi completat.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp.

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, cheltuielile de expeditie si manipulare sunt asigurate de catre vanzator.

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat sau fara documente  este nula. 

Condiţii de garanţie :

Produsele beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Producatorilor, respectiv al teox.ro sau, după caz, ale Partenerilor. Condițiile în care se asigură garanția Produselor sunt cele prevăzute în certificatul de garanție.

Ȋn cazul solicitărilor de reparaţii ȋn garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte Certificatul de Garantie impreuna cu factura/ chitanta originală de cumpărare a produsului.

Perioada de garanţie acordată de fabricant pentru produsele menţionate pe factura/ chitanţa de cumpărare decurge de la data cumpărării.

Cu excepţia viciilor ascunse (material şi/sau manopera), garanţia nu acoperă accesorii, consumabile, precum şi toate subansamblele casabile ce intră ȋn componenţa produselor achiziţionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere, mandrina, carcasa, angrenaje, rulmenţi, garnituri, seturi de reparaţii etc.) care se uzează ca urmare a utilizării normale a produsului.

Cumpărătorul beneficiază, contra cost, de service post-garanţie,

Ȋn cadrul termenului de garantie, se asigură remedierea gratuita a defectelor apărute şi reclamate de cumpărător pentru produsul respectiv.

Deteriorările de genul zgȃrieturilor, şocurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunoştinţă vȃnzatorului ȋn momentul achiziţionării nu intra ȋn garanţie.

Durata medie de utilizare a produselor este de 2 ani. Pentru această perioadă cumpărătorul benficiază, contra cost, de service post-garanţie, cu

Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care a prezentat produsul defect şi pȃnă la data reparării acestuia.

Ȋn cadrul termenului de garantie, remedierea prodului trebuie efectuată ȋntr-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord, ȋn scris, ȋntre vanzător şi consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştintă lipsa de conformitate a produsului.

In cazul Produselor resigilate, garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Produs resigilat in parte.

 

Pierderea garanţiei

Garanţia se pierde pentru oricare dintre condiţiile următoare:

    • orice produs vandut de teox.ro  fără marcaj CE
    • modificări neconforme efectuate asupra produsului;
    • ataşarea de accesorii neconforme;
    • defecte cauzate de utilizarea produsului ȋntr-un mod neconform manualului de utilizare cu referire la utilizarea defectuoasă, slaba mentenanţă, utilizare neglijentă sau suprasolicitarea produsului, cădere, lovire, tensiune de utilizare neconforma specificaţiilor etc.;
    • a fost făcută o intervenţie neautorizată;
    • nu poate fi identificată seria de fabricaţie;
    • una din piesele neacceptate pentru ȋnlocuire de către client influenţează calitatea reparaţiei;
    • utilajul a fost necorespunzator manipulat sau suprasolicitat;
    • utilizatorul nu a respectat recomandările de manipulare, ȋntreţinere şi revizie a produsului;
    • neprezentarea la solicitarea reparaţiei a chitanţei/facturii originale de cumpărare a produsului ȋnsoţită de prezenta informare asupra condiţiilor de garanţie şi a certificatului de garanţie completat şi semnat de unitatea care a afectuat vȃnzarea;
    • nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de utilizare şi ȋntreţinere precizate ȋn prospectele şi instrucţiunile ce ȋnsoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat la cunoştinţă;
    • constatarea de către specialiştii firmei a faptului ca defectul reclamat se datorează vinei cumpărătorului;
    • ȋncredinţarea produsului spre a fi reparat altor persoane/ firme neautorizate;
    • utilizarea produsului ȋn alt regim de lucru decȃt cel pentru care a fost conceput;
    • modificarea/desigilarea produsului de către persoane necalificate/neautorizate;
  • Notă – orice intervenție neautorizată duce implicit la pierderea garanției produsului!

Ȋn cazul solicitărilor de reparaţii ȋn garanţie respinse din motivele enumerate mai sus, cu produsul/produsele ridicate prin curier de către noi cumpărătorul ȋi va cade ȋn sarcina sa, să ridice coletul personal, conform unei programări prealabile sau prin curier, cu plata tranportului ȋn avans. Ȋn caz contrar, se va percepe o taxa de 50 lei pe zi, taxă de depozitare dupa cele 14 zile de cȃnd produsul a intrat ȋn posesia teox.ro