Deschiderea coletului la livrare

Aveţi dreptul de a verifica dacă ce aţi primit, este exact ce aţi comandat!

Plata coletului se efectuează după ce vă asiguraţi că aţi primit produsul comandat, ȋn stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acoperă toate produsele comercializate şi livrate, fiind valabil atȃt pentru persoanele fizice, cȃt şi pentru persoanele juridice ce au achiziţionat produse de pe www.teox.ro.

Cum funcţionează serviciul?

Ȋn momentul recepţionării comenzii poţi solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu ȋţi ofera doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă ȋn stare perfectă, nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Dacă ȋn urma deschiderii coletului constaţi că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgȃrieturi sau alte probleme de tip estetic, ȋti recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, ȋn prezenţa curierului ȋn momentul livrării. Atenţie : procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Ȋn cazul ȋn care ai optat pentru plata ramburs, poţi solicita deschiderea coletului ȋnainte sau după ce ai achitat comanda, dar obligatoriu ȋn prezenţa curierului.

Dacă ai achitat comanda online şi ȋn urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită ȋn contul din care ai efectuat plata, ȋn cel mai scurt timp.

Ȋn cazul comenzilor ce conţin mai multe produse, dacă ȋn urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constaţi că unul dintre produse nu se află in stare perfectă şi decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul ȋntregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achită transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de către vȃnzator.

Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor ȋn caz de retur. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decȃt cele necesare pentru determinarea naturii calităţilor şi funcţionării produselor, taxe poştale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Restituirea sumelor ȋncasate, ȋn cazul ȋn care clientul nu doreşte un alt produs, se va face astfel:

  • prin virament bancar, pentru plătile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (ȋn cazul solicitării returului la o dată ulterioară vȃnzării);
  • prin transmiterea către banca a solicitării de anulare/refacere a tranzactiei, ȋn cazul ȋn care plata s-a efectuat cu card bancar (ȋn cazul ȋn care produsele se returnează ȋn aceeaşi zi ȋn care s-a efectuat plata sau ȋn toate cazurile ȋn care produsele au fost achiziţionate cu plata ȋn rate – cu card de credit).