Livrarea bunurilor
-
- Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
- Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare: factura fiscala, certificat de garantie si manual cu instructiuni in limba romana (in cazul masinilor electrice si pneumatice).
- Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
- Livrarea produselor se poate face intr-un interval de maxim 3 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) sau din momentul in care a fost facuta plata – in caz de plata in avans.
Acest tip de livrare se realizează prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care Teox .ro a încheiat un contract în acest sens.
- Serviciu destinat produselor mici și ușoare.
- Prețul transportului este calculat în funcție de zona de livrare, volumul și greutatea totală a comenzii.
- În coșul de cumpărături ești informat asupra costului total al transportului.
- Suma maximă ce poate fi achitată la curier este de 5.000 lei (Persoane juridice) și 10.000 lei (Persoane fizice).
Condiții de transport prin curier:
- costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de către client; acesta este determinat în principal de greutatea și volumetria produselor, dar pot apărea costuri suplimentare în funcție de zona unde se află localitatea de destinație;
- pentru livrarea coletelor în altă localitate decât cea specificată la adresa de livrare (și tiparită pe AWB) este posibil să fie percepute taxe suplimentare de către curier pentru redirecționarea comenzii. Acestea îți vor fi comunicate de către curier în momentul livrării;
- termenul de livrare este cel specificat mai sus, dar pot aparea intarzieri neprevazute
- livrarea produselor se efectuează conform programului de lucru al curierului, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00;
- la primirea comenzii, ai posibilitatea să verifici integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora
- transportul este asigurat până în zonele unde mașinile pot parca în condiții de siguranță;
- în cazul coletelor a căror greutate depășește 31.5 kg, conducătorul autovehiculului va ajuta la descărcarea produselor din mașină, însă nu și la manipularea lor în vecinătate. De aceea, îți recomandăm să te asiguri că ai persoane care să te ajute la descarcat si transportul produselor de la mașina cuierului până în casă/curte/apartament
- în situația în care la numerele de telefon puse la dispoziție în vederea livrării, nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat;
- nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile). În acest caz, transportul va fi reprogramat.
Recomandări
În momentul recepționării produselor, te rugăm să prezinți curierului un act de identitate, dacă acesta îți este solicitat.
De asemenea, te rugăm să verifici integritatea coletului și să refuzi primirea acestuia dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interiorul coletelor se aud zgomote de produs spart și să soliciți curierului completarea unui Proces Verbal de marfă deteriorată la livrare.
Ridicarea din locker este o modalitate de livrare a comenzilor online plasate pe teox.ro care se realizează prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care sa încheiat un contract
Produsele eligibile pentru această modalitate de livrare sunt, de regulă, produse mici și ușoare. În funcție de greutatea/dimensiunea acestora, vei afla în procesul de finalizare a comenzii dacă produsele selectate vor putea fi livrate la locker.
Costul este fix pentru livrarea la locker, iar perioada de livrare este de 1-3 zile.
Vei fi anunțat prin e-mail/SMS de către curier, în momentul în care poti ridica coletul de la locker.
Informații de interes:
- În coșul de cumpărături ești informat asupra costului total al transportului.
- Te rugăm să reții că pentru această modalitate de livrare este necesar să completezi un număr de telefon mobil. Comenzile care au număr de telefon fix la datele de contact vor fi restricționate pentru această modalitate.
- Metodele de plată disponibile pentru livrarea la locker sunt: card online, plata prin OP sau plata la livrare prin card la locker.
- În cazul în care se optează pentru plata la livrare, te rugăm să reții că se va aplica o taxă de procesare plată în valoare de 5.00 lei. Dacă modalitatea de plată aleasă a fost prin OP sau card online, această taxă nu se mai aplică.
În cazul în care la momentul livrării, lockerul selectat este plin, coletul NU va fi redirecționat către un altul din apropiere. Curierul va reîncerca livrarea imediat ce lockerul se va elibera.
În situația în care comanda ta este formată din mai multe produse (colete) și nu mai vrei unul dintre acestea, te rugăm să nu îl lași în sertar. Soluția este să îl ridici din locker și să procesezi returul conform politicii de retur
Te rugăm să reții că dacă plasezi mai multe comenzi în aceeași zi sau la o zi distanță, acestea vor fi înregistrate ca fiind comenzi diferite, fiind livrate individual.
Termenele de păstrare a coletelor în lockere sunt